יום חמישי, 23 באוקטובר 2014

W.T.B.A- World Taiji Boxing Association מאת ארל מונטגיו


בית ספרו של ארל נוסד ב1981 בשם "Australian Taiji Boxing". אשר גדל מעבר לחלומותיו הפרועים ביותר של מיסד הארגון ארל מונטגיו .
בעבר היו לנו 10 בתי ספר באוסטרליה , אז החלו להגיע תלמידים מניו זילנד והפיצו את הידע שרכשו בארצם וכך לאט לאט הגיעו יותר ויותר תלמידים מעבר לים בכדי להתאמן עם ארל מונטגיו . ארל החל בנסיעות לאירופה, לארצות הברית ולקנדה פעמיים בשנה בכדי להמשיך את הלימוד של אותם תלמידים. חלק מהתלמידים היו כבר מדרכים מזה שנים רבות והחלו להפיץ את הדרך של  W.T.B.A וחלקם הפך לנציגים של ארל מונטגיו.
בימים אלו  W.T.B.A התרחב להרבה ארצות ומדרכים חדשים מצטרפים מידי שבוע. כל אחד מהם קשור לארל מונטגיו ולדרך הוראתו בצורה זו או אחרת. חלקם הגיע מרקע בקרטה וחלקם מתוך טאי צ'י צ'ואן מסורתי.
W.T.B.A  אינו ארגון מסחרי שבו משלמים על דרגות וכו.. זו  קבוצה של אנשים שנאספים ביחד בכדי להתאמן וליצור קשרי ידידות . אם לדוגמא אחד מחברינו נוסע לחו"ל נעזור לו למצוא מקום לשהות בו אצל תלמיד אחר. יש לנו דרגות אבל הן ניתנות לא במבחנים רשמים אלה ע"י תעודה כשהזמן נכון ללא קידות, ללא תשלום וללא כנוי של אף אחד מהמדריכים כולל ארל מונטגיו 'סיפו' או 'מאסטר', אנחנו כולנו חברים לכן השם היחיד שנדרש הוא שמנו הפרטי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה