יום שבת, 28 בדצמבר 2013

בחורים קשוחים מאת אנדרו דאוסון


במשך השנים האחרונות עסקתי רבות בשאלה הנצחית שמטרידה הרבה מאומני הלחימה. מי הם החברה הכי קשוחים באמת ? אני רוצה להקדים ולהגיד כי יש גם הרבה בחורות קשוחות.
אם כך מי הם? אופנוענים מגודלים מכוסי כתובות קעקע? אולי עבריינים לשעבר? יתכן ושחקני פוטבול? אולי גלוחי הראש ? שנאה יכולה לפתח מה שחלק מהאנשים יזהו כאומץ.אני עבדתי במלון אלביון שנמצא בנמל ניוקסל אוסטרליה.ואני חושב שראיתי וספגתי מכות מאנשים קשוחים בזמן שעבדתי שם.לשמחתי ימים אלו חלפו והיום אני תלמיד של אומנויות לחימה פנימיות, נשוי לג'ניפר היפה ואב לשתי בנות מקסימות. אני אדם בר מזל. נחזור לשאלה, מי הם החברה הקשוחים? האם תהיתם על כך? 
האם בלכתכם ברחוב התבוננתם על מישהו וחשבתם האם אוכל להתמודד אתו? אל תתייאשו אני מצאתי את החברה הקשוחים. כאשר התבוננתי בקופסת הטמטום (טלוויזיה) באחד הערבים הקרינו תוכנית על המחלקה האונקולוגית בבי"ח 'מטר' והאנשים שרואינו היו באלפי מונים חזקים וקשוחים מכל מי שנלחמתי אתו! בכדי להתמודד עם סרטן או מחלות סופניות אחרות , נדרש הרבה יותר אומץ מאשר להתמודד עם כל סוגי הטיפוסים שהזכרתי קודם. לכן בפעם הבאה כשתראו משהו שאתם חושבים שהוא קשוח, זכרו שכמו צ'י , עוצמה אמיתית היא פנימית לא חיצונית ולהגן על עצמך בקרב רחוב הוא לא דבר קל, אבל בהשוואה למחלה סופנית?  -אני רוצה להודות למורה הדרך שלי בים אומנויות הלחימה הפנמיות מרק בויס.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה